דרוש מקדם אתרים פרילנסר

בעבר, אחד הפרמטרים לפיהם בחרנו מקום עבודה היה רמת הביטחון התעסוקתי – עסקים וארגונים שהתחייבו למערכת יחסים ארוכת טווח עם העובדים שלהם נהנו מיתרון של ממש והפכו למעסיקים נחשקים, ובמקביל הייתה ציפייה מהעובדים שיגלו נאמנות למקום אחד לאורך כל הקריירה, עד היציאה לפנסיה.

כיום, גמישות מחליפה את היציבות, גם מצד המעסיקים וגם מצד העובדים. בעולם דינמי מאוד חברות לא יכולות להתחייב על כך שגם בעתיד יהיה להן צורך בכל התפקידים שקיימים אצלן כיום, וגם עובדים בתחומים רבים מעדיפים ליהנות מהחופש לאתר הזדמנויות אטרקטיביות ולכמובן לנצל אותן וכך להתקדם מבחינת השכר, האתגר והקריירה באופן כללי.

גם בתחום קידום האתרים ישנה מגמת גידול בביקוש לפרילנסרים, צורת העסקה שיש לה יתרונות משמעותיים אחרים בנוסף לגמישות: קודם כל, היא מאפשרת העסקה במשרה חלקית (שמתאימה גם לחברות קידום אתרים בחלק מהמקרים, וגם לחלק בלתי מבוטל מאנשי ה-seo שלא תמיד רוצים להתמסר למשרה מלאה). שנית, היא מתאימה למקדמי אתרים בלי ניסיון שלפעמים מתקשים מאוד למצוא עבודה, ועוד יתרון הוא שכשמדובר על משרת פרילנסר יש סיכוי גבוה יותר למלא אותה במתכונת של עבודה מהבית – וכך לחברה נחסך הצורך להקצות מרחב עבודה (שהוא מאוד יקר בימינו) ואילו מקדם האתרים נהנה מהאפשרות לא לצאת מהבית מדי בוקר אלא לעבוד בשעות גמישות בשיא הנוחות.

כדי להגיע למשרות מסוג זה, הדרך המהירה ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר היא להיכנס לאתר דרושים בתחום ה-seo והשיווק באינטרנט, ולחפש מודעות עם הכותרת “דרוש מקדם אתרים פרילנסר”.

מאחר שחברות רבות מעדיפות צורת העסקה מתקדמת זו, קרוב לוודאי שתמצאו לא מעט אופציות – שמתוכן תוכלו לבחור את זו שהכי מתאימה לכם מבחינת היקף המשרה, מהות התפקיד, תנאי העבודה ורמת השכר.

Skip to content