קידום אתרים – משכורת

כמו בכל תחום, גם כשמחפשים עבודה בקידום אתרים המשכורת המוצעת היא אחד הפרמטרים העיקריים להחלטה באיזו חברה ובאיזו משרה לבחור.

זוהי כמובן נטייה טבעית, שהרי בסופו של דבר אנחנו עובדים כדי להתפרנס, וככל שנזכה לשכר גבוה יותר עבור אותו מספר של שעות עבודה ועבור אותה השקעה, מצבנו יהיה טוב יותר. יחד עם זאת מחקרים עדכניים מגלים כי רמת שביעות הרצון שלנו מעבודה – כל עבודה כמעט, כולל קידום אתרים – מושפעת לא רק מהמשכורת אלא גם משורה ארוכה של משתנים: האתגר המקצועי שמאפיין את העבודה, רמת העניין שלנו בה, היחס של המנהלים ובפרט מידת האמון שלהם בנו ועד כמה הם מאפשרים לנו להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלנו במלואן, החברים לעבודה, הגמישות שיש לנו במסגרת התפקיד והמשרה, ועוד.

עוד כדאי לזכור שמשכורת של מקדם אתרים תלויה בפרמטרים רבים, ובפרט משתנה בהתאם לרמת הניסיון שלו. גם היקף המשרה משפיע על רמת השכר, וכדאי לקחת בחשבון שיכולת מיקוח טובה, ובפרט אם אתם מאמינים בעצמכם, עשויה אף היא להקפיץ את המשכורת במידה בלתי מבוטלת.

בכל מקרה לאנשי seo כדאי להיכנס לאתר דרושים שמתמקד בהצעות עבודה למקדמי אתרים. גם אם הם מייחסים משקל גבוה מאוד למשכורת וגם אם דווקא מרכיבים אחרים בתמורה שמספקת כל משרה חשובים להם יותר, מעבר על מודעות דרושים מקדמי אתרים ללא ניסיון מרחיב את מנעד האפשרויות שלהם ועשוי להוביל אותם לעבודה מתגמלת במיוחד.

אתר שמציע מודעות דרושים מקדמי אתרים מתאים לכל אנשי המקצוע בתחום: כאלה שאין להם כלל ניסיון ומחפשים תפקיד ראשון בתחום, מקצועני קידום אתרים מנוסים במיוחד, מי שמבצעים רק seo וגם כאלה שמקדמים אתרים בדרכים נוספות ובפרט sem, פרילנסרים, מקדמי אתרים מהבית ובעצם כל מי שמחפש עבודה בקידום אתרים ורוצה לשפר את הסיכוי שלו להגיע למשכורת מקסימלית וסיפוק כללי מהעבודה.

Skip to content