דרושה מקדמת אתרים

קידום אתרים, תחום שהפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה, לא מפלה בין נשים לגברים. בחברות קידום אתרים רבות ניתן למצוא מקדמות אתרים מקצועיות בתפקידים בכירים. כמו כן מקדמות אתרים רבות המעוניינות לשלב בין קריירה מקצועית לבין גידול ילדים, בוחרות לעסוק בקידום אתרים, באופן עצמאי, מהבית. היות ולא מדובר בעבודה פיזית, לא קיימים הבדלים ביכולות בין מקדמות אתרים למקדמי אתרים. במקרים רבים ההיפך הוא הנכון. חברות קידום אתרים רבות מעדיפות להעסיק מקדמות אתרים לתקופות ארוכות.

כאמור, עבודה בקידום אתרים, אינה מוגבלת בשעות משרד כלשהן. לכן נשים רבות, המעוניינות לשלב תחום עיסוק מעניין ומכניס, עם גידול ילדים וטיפול במשפחה, בוחרות לעסוק בקידום אתרים מהבית. בימים ובשעות הנוחות להן. באתר הדרושים של חברת Just In Time, אחת מחברות קידום האתרים המובילות בישראל, תוכלו למצוא לא מעט מודעות של חברות המחפשות מקדמות ומקדמי אתרים. אמנם על פי החוק, אסור להפלות בין גברים לבין נשים, אולם כל מועמד וכל מועמדת יכול להסיק בכוחות עצמו האם המשרות המתפרסמות באתר הדרושים של Just In Time מתאימות יותר למקדמי אתרים או למקדמות אתרים.

לוח הדרושים של Just In Time אינו מפלה בשום אופן בין מקדמי אתרים למקדמות אתרים. מגוון המשרות המתפרסמות בלוח הדרושים, מאפשר לכל אחד ולכל אחת המעוניינים במשרה מעניינת, מאתגרת ומכניסה, בתחום המתפתח של קידום אתרים, למצוא בדיוק את מקום העבודה המתאים לו או לה, אם כשכירים בחברת קידום אתרים ואם כעצמאים העובדים מהבית. אם את מקדמת אתרים מתחילה או מנוסה, אם את רוצה לעבוד כשכירה או שאת מעוניינת לעבוד מהבית בשעות המתאימות לך, תוכלי למצוא עבודה בלוח הדרושים של Just In Time.

Skip to content