דרוש מקדם אתרים מתחיל

מעיון בפרסומים של בתי הספר והמכללות העוסקים בלימוד קידום אתרים, ניתן להבין כי מדובר בתחום תוסס שהביקוש אליו גדול במיוחד. זו אינה טעות. בשנים האחרונות, הפך תחום קידום האתרים לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. בעקבות זאת, גדל משמעותית מספרם של האנשים המעוניינים ללמוד קידום אתרים, על מנת להפוך למקדמי אתרים מקצועיים. אולם למרות הביקוש הרב לאנשי מקצוע בתחום קידום האתרים, רבים מבוגרי בתי הספר, המכללות והקורסים לקידום אתרים, מתקשים למצוא עבודה בתחום. הסיבה העיקרית לכך היא שחברות קידום אתרים רבות לא מוכנות להעסיק מקדמי אתרים מתחילים או חסרי ניסיון.

הבעיה מוכרת מתחומים רבים אחרים. בוגרים טריים של לימודי מקצוע כלשהו, מגיעים אל שוק העבודה ומגלים שכדי למצוא עבודה בתחום שאותו למדו, הם חייבים להיות בעלי ניסיון, אבל הם לא יוכלו לצבור ניסיון, אם לא יקבלו אותם לעבודה. קיימות מספר דרכים יעילות לשבירתו של מעגל הקסמים הזה. אחת מהדרכים היעילות ביותר היא החיפוש אחרי משרת מתחיל. מקדם אתרים מתחיל ירוויח אולי פחות מאשר עמיתו המנוסה ויעבוד אולי על פרויקטים פחות מעניינים ופחות מאתגרים, אולם אף אחד לא נשאר מתחיל לנצח. הניסיון והמיומנות אותם ניתן לרכוש במהלך עבודה כמתחיל, הם בדיוק הניסיון אותו מחפשים המעסיקים.

Just In Time, אחת מחברות קידום האתרים המובילות בישראל, מציעה למקדמי אתרים מתחילים או חסרי ניסיון, גישה לפרויקטים מרתקים של קידום אתרים בתחומים שונים. העבודה לצד אנשי המקצוע המנוסים של Just In Time ובהדרכתם, מאפשרת למקדמי אתרים חסרי ניסיון, גם כאלה זה עתה סיימו ללמוד, את הדרך היעילה ומקצועית ביותר לצבור ניסיון בקידום אתרים, להעשיר את תיק העבודות ולהפוך תוך זמן קצר למקדמי אתרים מקצועיים לכל דבר ועניין.

Skip to content