עבודה בקידום אתרים מהבית

עבודה מהבית היא קונספט נפוץ מאוד בימינו, לא מעט בזכות מהפכת האינטרנט – ובהתאם חלק גדול מהמשרות שעבורן אין צורך להגיע למשרד מ-9 עד 5 הן בעולם המחשבים.

בפרט פופולרית מאוד האופציה של עבודה בקידום אתרים מהבית. מקדמי אתרים רבים, הן מתחילים והן מנוסים יותר, מעדיפים גמישות מקסימלית, סביבת עבודה שמותאמת בדיוק להעדפות שלהם ושליטה מלאה בסדר היום, ומוותרים על הקונספט של לקום מוקדם בבוקר, להיתקע בפקקים, לחפש חנייה, לעבוד עד אחרי הצהריים, להיתקע עוד פעם בפקקים וכך שוב ושוב יום אחרי יום.

גם חברות רבות שזקוקות למקדמי אתרים מקצועיים מוכנות לוותר, ואפילו בחפץ לב, על הגעתם למשרד. האינטרנט מאפשר תקשורת יעילה מאוד גם עם מי שעובד מהבית, אנשי seo מיומנים ורציניים מספקים את הסחורה גם כשהם לא במשרד ועוד סיבה טובה לחפש מקדמי אתרים שעובדים מהבית היא שכך ניתן להסתפק במשרדים צנועים יותר מבחינת הגודל (יתרון משמעותי בימים שבהם הנדל”ן כל כך יקר).

כשגם החברה שזקוקה למקדמי אתרים וגם מקדמי האתרים יוצאים נשכרים מהקונספט של עבודה מהבית, התוצאה היא מצב של win-win – ואם תיכנסו לאתר דרושים מקדם אתרים  בתחום ה-seo והאינטרנט תמצאו לא מעט מודעות המציעות עבודה בקידום אתרים מהבית.

עבור מי שעובד מהבית בקידום אתרים (או בכל תחום אחר) אחד המפתחות העיקריים להצלחה הוא אחריות. סדר היום הגמיש עלול להוביל להפסקות רבות מדי ולשעות עבודה מועטות, ותמיד ישנם גירויים חיצוניים או הסחות דעת שעלולים אף הם לפגום ביעילות ובתפוקה (אם כי גם במשרד לא חסרים דברים שיכולים לשבש את הריכוז…). בהתאם חברות קידום אתרים שמחפשות אנשי seo שיעבדו מהבית שמות דגש על אחריות אישית – וכשפונים אליהן בעקבות מודעת דרושים כדאי להדגיש את האיכויות האלה.

Skip to content